Snillen spekulerar #timehop

Jag har laddat hem en rolig app till min lille smartphone. Eftersom jag finns på typ alla sociala medier (las FB, instagram, twitter, foursquare, blogg, pintrest etc) så postar jag en hel del och har gjort så genom åren. Timehop, som appen heter, länkar dig tillbaka i tiden och visar vad du postade på just de sociala medier jag nämnt ovan, varje dag.
 
 
 
 
 
 
Jättekul för mig och helt ointressanta statusar för er kanske. Ladda hem appen i alla fall, det ar ett tips! 
 

Kommentarer
Postat av: Gianni

Ja, och det är SKITIRRITERANDE - spammar mitt Twitter-flöde fullständigt. Kul för dig, säkert, but the rest of us don't give a flying f*ck vad du gjorde för 1, 2 eller 3 år sedan.
Missförstå mig rätt, älskar dig, men huga!

Svar: Haha, men avfölj då!
Kajsicken

2014-09-19 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0