Nämen ser man på, en blogguppdatering! #DetVarMinsannInteIgår

Alltså, Kajsa, hallå, vad händer med bloggen din? Hva? Ingen uppdatering sedan januari, och vi är nu i juni. Om det här med bloggning ska fungera som din dagbok så är det väl bäst att uppdatera lite oftare? Skärpning.

 

Right, så vad har hänt sedan Stonehenge? Jag kommer spalta upp lite happenings och sedan, förhoppningsvis skriva separata inlägg om vissa av grejerna som kräver high-lighting.

 

Since last time I have:

- börjat med en tatuerings-laser- removal-course för att ta bort det lilla hjärtat på insidan handleden

- varit på en weekendtripp i New York

- besökt mitt kära Barcelona

- jobbrest till Glasgow

- jobbrest till Liverpool

- dragit till Brighton med Chris och bodde på hotell med en buddhastaty på balkongen
- hade en spontantripp till Milano som erbjöd en av mina top 3 bästa utekvällar någonsin
                 - varit på sommarparty med jobbet i Palma
- varit hemma i Karlskoga över påsk

- haft mamma och pappa på besök i London

- trängts med mamma och pappa i deras hotellrum

- flyttat från Bayswater till Shepherd's Bush

- börjat heja på lokallaget QPR

- fått supportssång sjungen till mig av Millwallsupportrarna

- varit kattvakt HÅLL I HATTEN - både katten och jag överlevde, inte illa då jag är djurvän nummer 1 (not)

 - varit på Medieval Banquet, kommentar överflödig

- röstat i EU-valet, på ambassaden

- bokat F1-biljetter till Monza

- bokat en Australientripp för att hälsa på Kristin

- första-året-doppat mig i Medelhavet, i Barcelona

- plankat en del - kör dagligen 3 minuter

 
 - minskat ner på träningen men springer massa mer

- pratat i radio, önskade en låt till min bästis i Morgonpasset i P3

- spontanfikat med Andy Pandy som kom över från Dublin helt abrupt

- druckit vitlöksöl och shots på Garlic and Shots, hela mitt rum luktade vitlök efteråt och jag åt tandkräm till frukost, lunch och middag den dagen

- Ätit sushi på Sushisamba

- Sippat champagne på the Savoy

- partajat på invigningen av nya Generator

- photoboothat en del

- sett I Can't Sing innan den stängde ner

- varit på jobbmässa i/på Wembley Stadium

- kollat på OS

- kollat på ESC

- firat Rita med champagne afternoon tea på Sketch

- fått några nya redan klassiska Starbucksnamn

- varit på inspelningen av Skavlan och såg bland annat Bill Gates

- gått en pole-dancingklass

- ätit ostron, bläckfisk och annat jag egentligen inte gillar

- ätit eller snarare smakat på Haggis

- fått en Aperol Spritz curse av Rita

- tappat bort Ross runt Liverpool Street

- lekt med lillparveln lite medans jag var hemma

- hängt med ze german, king of norway och Anais i Barceloneta med roliga hattar på

- bott i Covent Garden ett tag

- har haft sushi och tempura masterclass på/i Power Rangers högkvarter

 

- bakat bröllopstårtor till bästa Teresa och Tam

 

- varit på bröllop med bästa Teresa och Tam

- blivit 'moster' till bästa Teresa's och Tam's lilla Tiffany

- haft lite flygdrama med felbokat namn som slutade med nybokad flight i sista minuten

- husvaktat Sabryna's och Toby's hus när de var på semester

- rensat ogräs, för det gör man när man är med hus

- kollat på varenda reality serie som gick på Sky living och TLC under de 2 veckorna jag husvaktade. Vi snackar 'My 5 wifes', 'Beverly Hills Pawn brokers', 'My kitchen rules', 'Masterchef South Africa', 'Boarder control Australia', 'Toddlers and Tiaras', 'Benidorm', 'Hoarding: burried alive', 'Four weddings' etc

- fotat en massa knäppa stickers all over the place

- firat nationaldagen i gult och blått
- varit på circus, det är fortfarande väldigt creepy, speciellt clowerna
- fått en drös bra VM-lag tilldelat mig
- tagit en massa flygplansfönstervyerbilder
- #hashtaggat lite mer
- instagrammat, twittrat och foursquare-at, facebookat mindre. Följ mej: @Kajsicken86 på insta, @Kajsicken på Twitter.
 

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det händer en del i ditt liv. Och mer ska det bli. Längtar efter dig, men snart ses vi. Kram!

2014-06-16 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0