Stonehenge - it rocked!

Har glömt att berätta att jag och mina kollega Sabryna var och besökte dess kända stenar häromveckan. Det var min andra gång. Och det är minsann en gång för mycket. Jag greppar inte hypen - det är liksom 'bara' ett gäng stenar som typ står i en cirkel. Det räcker gott och väl med ett besök för att bocka av det från the to-see-list.
 
 
Dessutom var det kallt och blåsigt. Men precis brevid fanns en grisfarm, det tyckte jag var spännande. Jag har sett kossor, får och hästar men inte grisar sådär ute på fältet. Intressant, men illaluktande. 
 
Stonehenge ligger ungefär 2 timmar med buss/bil från centrala London och tar väl max 2 timmar att besöka, om någon är intresserad let me know. It rocks! Ha. ha.
 
Stenarna står på ett fält, och det går en bilväg ganska nära så man kan faktiskt skippa att betala entrance och köra förbi lite sakta. Det är bara ett litet tips.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0