Valentine

Mitt instagramflöde är oftast fullt med vardagsbilder som bakning, träning, resor men det innehåller också hel hel drös på en liten krabat. 
 
Valentine, eller Valte som vi säger (ja, eller, vi kör också med Valtelicious, V-dawg, Valleballe (det är nog bara jag to be fair), Tino, Tin-tin - kärt barn har många namn), är ett busfrö. Han är ett litet yrväder som inte riktigt är still någonting (kanske om man kollar på lite Bamse eller Lilla Anna och Långa farbrorn), han är den goaste, gladaste lille linslus man kan tänka sig. Så fort kameran kommer fram är han med. Jag undrar verkligen vart det kommer ifrån?
 
Jag antar att alla (som har barn) tycker att just deras barn är de goaste, gulligaste, snällaste, mysigaste, raraste, finaste, smartaste etc etc som finns. Just så tycker jag ju om Valentine. Han är i och för sig inte min, utan min brors, så jag kan val inte vara riktigt partiskt i den frågan. Men hur det än är, så tror jag helt ärligt, att alla barn är inte som han.
 
Bjuder pa ett litet fotokollage på denne guldklimp, och alldeles egna lille spelevink.
 
 
Vad gjorde vi innan den har lille juvelen fanns? Jag vet faktiskt inte. Jag längtar hem till nästa gång så jag får barnvakta lite. Nu för tiden bokar jag inte flighter som passar mig eller resten av familjen utan när jag vet att det är Erik's Valtevecka. Jag blir dödligt avundsjuk när päronen sitter barnvakt och whatsappbombar med videoklipp och bilder. Jag vill också vara med i lillparvelns uppväxt och hoppas jag kommer blir den übercoola fastern som tar med honom ut på nyta äventyr och hyss! :)

Kommentarer
Postat av: Mammor

Du är redan den ubercoola fastern! Valtelicious har mycket roligt att vänta sig framöver.

2014-08-19 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0