En liten sällsynt uppdatering

Nu sitter vi här igen med en väldigt ouppdaterad blogg. Kajsa Elin Berggren, lägg ner skiten om du inte tänker använda den, för bövelen! 
 
Tänker inte lägga ner den - det är en sak som är säker, så jag gör väl ett försök till, till lite updates. 
 
Sedan sist har bland annat detta skett (ej i kronologisk ordning):
 
- fyllt år, 28 år minsann
- firat med familjen här i London
- ätit födelsedagslunch i form av grillkorv och champagne - det bästa av två världar
- käkat födelsedagsmiddag med familjen på Duck and Waffle med en otrolig vy över the City
 
- klättrat uppe på o2-arenan i spöregn
- sett Monty Python live i o2-arena #skrattfest
- kollat in Warner Bros Harry Potter studios i Watford
- druckit honungsöl på Privet drive
- låtsats vara med i Slytherin
- brutit en lilltå
- plåstrat om lilltå
- inte tränat alls på grund av den brutna skit-lilltån som aldrig läker #frustrerad
- sagt upp gymmet (sad smiley)
- endast kunnat använda mina salomonsandaler. Dom är guld värda och passar numera med klänning och kjol. Och (jag skäms lite för detta) med strumpor i. 
- varit hemma i Karlskoga 
- träffat bästa bästisen bäbis, lilla gullebullebarnet Tiffany
- hängt med gullebullebarnets foxy mama tillika min bästa vän T-rex
- lekt, busat och hittat på hyss med min favoritbrorson Valteliten
- sparkat boll bärandes på en drygt två år gammal unge som tokgarvade hela tiden 
- drinkat på The Shard med en otrolig vy
- köpt high 5-skor
- smaskat i mig pasta med popcorn, på restaurang 
- varit på min första charter på kanske 10 år - till Malta med mamma
- varit i Oxford för första gången
- varit i smultronstället Onslunda
- grisfestat med byalaget (bajalauget)
- sett ungdomar skjutsats hem i skottkärra efter grisfest 
- solat och badat i sommarhettan på Österlens riviera
- besökt Kiviks musteri
- bytt kontor
- anmält mig till Göteborgsvärvet
 
- inte vunnit vår VM-lottning 
- selfieat med Baby T
- selfieat med Valte
- selfieat med Mammie 
- bakat daimtårta och centertårta
- solat, badat, åkt buss, klättrat, sightsingat på Malta och Gozo
- övat på italienska (på Malta)
- sett en massa fina vyer, höga höjder och blåa hav på Malta och Gozo
- kommenterat alla tacky resenärer 
- studerat reglerna i bocci
- fortsatt min laser removal på handledstatueringen 
- badat i Medelhavet
- trängts som packade sillar vid blue lagoon 
- kommit in på internationella språkprogrammet på Göteborgs universitet till hösten
- nekat studier på Göteborgs Universitet 
- svettats i värmeböljan som härjat i London i sommar
- hängt med Fernando i London
- hängt med Juan i Oxford
- hängt med Luke på Camden beach
- strandhängt i Camden
 
- utforskat Southbank
- fått ett frappuccino addiction
- gått down memory lane i mina gamla hoods Putney, Wandsworth och Clapham
- haft långa skypesamtal med Kristin down under för att planera trippen dit plus gossiping 
- kollat in en massa London streetart
- hänkat på cavity pose trenden 
- krajat nagellack
- vägrat paraply vilket medfört några dyngsura promenader hem från jobbet
- varit på bbq hos Sabryna 
- sett tokgamla bilar i trä i shepherds Bush 
- trendar med randigt och randigt på bredden och på tvären 
- bestämt att flytta lite på mig 
- haft knasiga och überroliga konversationer på whatsapp med familjen 
- ljudbokat en massa
- träffat på en massa creeps i She Bush som blir arga när man inte vill ge ut sin Facebook eftersom man inte känner varann
- kollat på varenda säsong av project runway allstars
- fått en hel drös nya housemates. All of a sudden är jag den som bott näst längst här (lite drygt 6 månader)
 
Again, klicka på de små bilderna för att se dem i större format.
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0