Japan Mission 2013 - Part 8

Part 8. Åtta. Eight. Acht. Ocho. Otto. Nöff. Detta inlägg innehåller, som de senaste 3, en herrans massa bilder men nu har jag tappat temat. Jag kör på shuffle och kallar detta för LEFTOVER photos, ja, helt enkelt de som blev över som jag antingen missade att posta i något av de tidigare inläggen eller som inte passade in på något av de teman jag satte. Random ones so to speak. Erik läs gärna. Du har tid. 
 
Ja, så var det med det. Jag var lite japaned out när jag kom hem, men nu saknar jag sushiland - boh, dags att planera en ny tripp perhaps
 
Ni har säkert fattat, men please click on the small pics in order to see them in a larger version. 
 
Over and out.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammie

Så många fina och roliga bilder. Nå´n gång får du ha en visning och berätta till dem!

Svar: Vi tar en visining hemma pa jul! Om ni inte kommer over hit innan dess forstas!
Kajsicken

2013-11-08 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0