Good service on all other lines...

Jovisst, för det finns ju så många other lines att välja på... Detta var igår efter stormen St Jude, Judas, Simone (kärt barn har många namn) framfart över Storbritannien.
 
I och med att jag går mycket och har ungefär en halvtimmes gångavstånd till jobbet så märkte jag inte av stormandet mycket mer än att det blåste något så jävligt att jag höll å att blåsa ner i Themsen (nu tog jag i lite, men det var nära). Lite nerblåsta träd, massa löv på gatorna, stängd Hyde Park, dåligt internet, ingen fungerade TV-antenn, nerblåsta parasoll och utemöbler (hos grannen) och severe delays var det jag såg. Hoppas ni alla har klarat er utan för mycket förhinder och förödelse. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0