Trääääääning!

Jag har lyckats komma igång med tränandet igen, hade en liten svacka innan och efter jul/nyår men har nu kommit in tillbaka i mitt träningsmode.

Jag antar mycket tack vare peppen och motivationen jag fick utav att springa halvmaran för drygt två veckor sedan (kommer skriva mer om det snart, för den prestationen är banne mig värt ett eget inlägg...).

Numera blandar jag morgonpass med kvällspass. Eftersom jag har så sjukt mycket att göra på jobbet måste jag vara flexibel med tiderna, tur är att mitt excelenta gym öppnar halv7 på mornarna och stänger inte föränn 23.00, vilket ger en plenty of spelrum.

Jag har senaste veckan och veckan innan varit rätt seg att vakna så då har det blitt kvällspass som gällt - så även idag; på en ny maskin som liknar en cross-trainer fast tuffare körde jag ett killerpass på 95mins, alltså 1h och 35 mins - över 15km och nästan 1300 kcals brända... Eller bortsvettade snarare...

Nu kan jag njuta hela helgen!

SVETTIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0