JOBB jobb JOBB

Jag har så mycket att göra för tillfället. Och det är först och främst jobbrelaterat. Det händer en massa saker inom företaget just nu, många ändringar och nya utmaningar för oss alla, mej inkluderat.
 
Jag har fått en ny position, vilket i och för sig är skönt eftersom det gör att jag får stanna i Barcelona, men det medför också väldigt mycket arbete, många timmar, långa dagar, och stressen kommer krypande. Det är lite oroväckande och jag hoppas att vi kommer till rätta ganska snart så vi kan lugna ner oss lite och varva ner.
 
Jag har fått anställa två nya tjejer som ska jobba tillsammans med mig och vi kunde inte ha valt några bättre kandidater, de är kanon och på två veckor har de lärt sig jättemycket och snabbt. Det är en lättnad att ha dem vid min sida, och jag är ganska säker på att när vi väl kommer på fötter kommer vi klara denna utmaningen galant. 
 
Håll tummarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammie

Håller dem så hårt att jag knappt kan göra annat än att sitta i soffan och hålla..........

2013-01-19 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0