SWEDEN BOOKED

Flights booked. Åker hem en sväng om dryga månaden.
 
19 Oktober (för övrigt Mammas födelsedag) lyfter jag mot Arlanda för en musikallördag i Sthlm med mammie, Christ och Ellika. Vi ska se JCS med Ola Salo. Vi var nämligen på JCS i Göteborg när vi gick ur nian, Christian och jag, det var 10 år sedan det. 10! Christian fick biljetter av oss i 25-årspresent så nu är det alltså dags att utnyttja dem. 
 
På  söndagen åker vi hem till Charley och spenderar söndagen och måndagen hemma. För att sedan resa tillbaka till Bcn från Karlstad den 22:a.
 
Nu på onsdag åker jag till Palma över dagen för lite jobb. Sen blir det antagligen en veckas London-jobb-tripp i slutet på oktober. Men, förutom det, kommer jag vara i Barca. Skönt dä!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag skrev lite om bröllopet här: http://arrow.blogg.se/2012/august/la-la-love.html

Maria brukar jag köra bodybalance och dans för på SATS. Hon bjöd in mig för att "överrasknings-dansa" med henne och några till på festen på kvällen. Sen var jag några SATSare på vigseln också :)
Så känner dem inte så väl. Men galet snygga är de :) fotona är tagna av en av Marias systerars pojkvän.

2012-09-23 @ 11:21:06
URL: http://arrow.blogg.se
Postat av: mammie

Härligt att få ha dig hemma lite. Kort och intensivt, men gött! Det ska bli sååååå bra.
See ya soon sweetie!
(Btw skorna är betalda nu)

2012-09-25 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0