PHOTO PARTY SHOOT

I fredags efter att vi sprungit upp till Montjuic och tillbaka och var sådär lagom (läs:sjukt) sletna vankades det ytterligare ett house party. Min tanke var att antingen går jag dit och har kul eller så lägger jag mig i soffan och tar mig inte upp på flera dagar. Jag valde det första, så housewarmingfest blev det. 
 
Denna gången hos en friend-of-a-friend, David, som också är fotograf. I vardagsrummet där de flesta hängde fanns även ett photo set uppriggat för att simply fotografera partygästerna.
 
Här kommer några av bilderna som även kan hittas här (extrern länk). 
 

 
Bild1: Tarsha & Jag
Bild2&3: Valentina, Fernando & Jag försöker oss på att Charlie's angels-posa
Bild4: Jag, Tarsha & Meri ser något kul, kanske?
Bild5: Valentina, Jag, Tarsha & Meri agerar normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0