OKTOBERFEST 2nd edition

En liten sammanfattning pa helgens bravader. Det hander sa mycket nu for tiden att jag pa mina lediga dagar inte har tid att uppdatera. Darfor gar det ibland nagra dagar mellan inlaggen, I do apologize about that. Fast egentligen, varfor be om ursakt, det ar ju min blogg och jag ar antagligen den enda som laser den.

 

Right, to start with Friday. Vi hade planerat en terassfest. Forra aret, samma helg, hade vi en lyckad Oktoberfest pa terassen. Da var hela uteplatsen tackt av skyddsnat eftersom det gjordes nagon typ av renovering pa taket. Det gjorde att vi fick en fotbollsmal / Viking line-farja –feeling pa miljon. I ar har vi inte natet kvar men vi tankte att vi anda kunde infora oktoberfesten som ett arligt party. 

Fredagen var mulen, det duggregnade lite men som på beställning, så klarnade det upp till kvällen och vi kunde fortsätta med våra preperations. Här följer lite bilder, från vår underbara terrass:

 

Lyckad fest med trevligt folk. Lite på lyset vart vi allt. Jag vaknade med onda knän och Anais med en haltande fot. Ingen aning hur, men kul var det!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Var det bara foten som haltade?
Ser ut att ha varit en hejdundrande takfest.
Party Party!

2012-10-07 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0