CLOSING PARTY på WET DECK och EFTERFEST på ECLIPSE

Söndagskvällen innebar en spontanutgång. Det var nämligen säsongsavslut på W's Wet Deck med afterparty på Eclipse (min favoritbar - mest för att den är så lyxigt placerad på 26:e våningen på hotel W). Wet Deck är också på W's område, fast på bottenplan. Första gången där, sjukt flådigt med pool och sunbeds mellan scenen och baren. DJ's från Ibiza, modeller på stylor, fotografer i överflöd, men ändå inte så über-crowded som vissa av dessa strandklubbar kan bli på sommarhalvåret.
 
 Egentligen var jag inte så peppad att dra ut då jag haft 2 utekvällar redan plus att måndag = jobbdag. Och det är ju aldrig kul att gå och arbeta efter en kalaskväll. MEN, med lite övertalning (faktiskt förvånansvärt lite övertalning - gud jag håller på att bli ett party animal) så cyklade jag ner till W. Ja, cyklade. Ni hörde rätt. I klänning (LBD) och heels. Där mötte jag upp de andra; och the rest is history. 
 
Jag har den förmågan att när jag är opepp på utgång och helst av allt vill stanna hemma men ändå pallar mig iväg - då har jag som roligast. Antagligen för att jag inte har några expectations what-so-ever. Söndagen var inget exception. En helt fantastik kväll, som inte slutade vid midnatt som jag planerat utan mycket senare (eller tidigare - hur man nu vill se det). När partyt lämnade Wet Deck och drog upp till Eclipse lyckades vi (jag och Tarsha) komma in i VIP'n. Igen, och den här gången var det massvis med kul och intressant folk där, vi hängde där med DJ'n och annat glammigt folk - fick en massa cocktails, dansade oss svettiga tills att fötterna (i heelsen) inte orkade mer. Tror inte jag lämnade hotellet förrän 4-snåret. Somnade säkert inte före 5.
 
Behöver jag påpeka att måndagen var rätt tung på kontoret? 
 
Pics från BPremium 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0