social MEDIA

Inte nog med att jag facebookar, bloggar, twittrar, skypar, whatsappar... - jag har börjat instagramma. OCKSÅ. Och efter dryga veckan eller två är jag HOOKED. All of a sudden känns facebook ganska trött och gammalt - Instagram däremot är sjukt kul - i alla fall för en rookie som mej som älskar bilder och älskar att fota. 
 
 
Adda mig på Instagram: Kajsicken86 (det finns en Kajsicken-user med, och det är också jag men jag kan inte komma åt det kontot så använd Kajsicken86).
 
Följ mej på Twitter: @Kajsicken
 
Ni som läser detta har ju antagligen hittat till min blogg så den behöver väl inte nämnas - och de flesta av er har mej redan som vän på FB och som Skype/whatsapp-kontakt, I suppose, så jag utelämnar dom detaljerna. 
 
Ett media jag slutat totalt med är MSN - shit, vem använder det idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0