UPDATE: Bcneta housewarming

Nu forsätter jag uppdateringen. Sista helgen i oktober, alltså helgen efter Sverige och helgen före London hade Carlos och Tarsha inflyttningsfest i deras nya lya. Eftersom lyan är ganska liten och inte rymmer så mycket folk var tanken att ha en eftermiddags-gathering, käka lite mat och sedan dra vidare ut. Så istället för att börja partajandet på sena kvällen började vi vid 5-tiden på eftermiddagen med att laga kinesisk mat i form av vårrullar och någon söt efterrättsoppa (med saker i som såg ut som oliver, sjögräs, vitlök och drakägg - det var ju såklart inte dessa ingredienser i men snarlika (till utseende) ändå). Jag tog på mej rollen som jefa i köket, och gjorde det jag är bra på - styrde och ställde med stora handen. Jag gjorde även mig själv in charge av friteringen av vårrullarna. Soppan fick Tarsha ta hand om, den var kanske inte populärast på menyn men vi smakade på den och ni kan kanske bedöma nedan vad vi tyckte om den.
 
Jag utlovade en bilbbomb i förra inlägget så här kommer lite bilder.
 
Notera fondväggen i Carlos rum som under kvällen blev diskorummet. Lite alp-feeling på den va? Här dansades det allt från latino, macarena, electo och gagnam style - en salig blanding uppe i bergen.
Då det nästan var Halloween hittade vi lite utkädningsgrejer och huxflux blev vi alla lite utspökade. Har jag sagt att jag älskar peruker?
Återigen, klicka på bilderna för att se dem i format större. Bilderna är tagna av mig själv, Tarsha, Anulka och Miguel. 
 
Ytterligare en kul hemmafest, som slutade med utgång efter midnatt, på tok mycket senare än vi räknat med...

Kommentarer
Postat av: Teresa

Shit... Som jag älskar din frisyr. Och DAMN vad snygg du e i den. Du rockar den!

Svar: Tack my dear, är inte hundra för den just nu, men det kommer väl
Kajsicken

2012-11-13 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0