Broken Betsy

Nu har det hänt. Jag har spräckt min iPhone. Jag är inte förvånad, samtidigt som är är det - jag har liksom gått och väntat på detta då jag tappar den i backen X antal gånger i veckan men eftersom Betsy aldrig riktigt gått sönder har jag väl varit lite väl ovarsam och trott att hon är oförstörlig (är det ett ord?).
 
Innan lördagen hade jag en liten reva kan vi kalla det på framsidan nu har jag kras på baksidan. Kameran verkar ha klarat sig men andra sidan har lite halvlösa/glappa glasskärvor som måste fixas till pronto. Antingen får den åka in på lagning och en ny glasskiva får sättas på - eller, kanske detta är ju ett tecken på att jag kanske borde införskaffa en iPhone 5? Det är trots allt mer än ett och ett halvt år sedan Betsy och jag startade vårt händelserika liv tillsammans...
Någon som har tips på lagning eller rekommenderar iPhone5?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0