Yesterday's Outfit: Summer has arrived with Chloe

Jag har sagt det på facebook. Jag har sagt det på twitter. Så jag säger det här på bloggen med: SUMMER HAS ARRIVED!

Gårdagen spenderades i strålande sol. PÅ kvällen blev det utgång; barbent i H&M's svarta klackar, H&M's svarta kjol, thai-linne med headphones och orange naglar. Jeansjackan fick hänga med eftersom det är lite kyligare när solen går ner.

Jag fick kommentaren: 'When I see you, I think of Chloe Sevigny, the actress you know'
'Gör jag', tänkte jag. Jag brukar liknas vid Keira Knightly annars men kanske Chloe är den kändis jag liknar mest? Jag tog det som en komplimang eftersom hon är kind of fashionista.

Kommentarer
Postat av: mammie

Du är lik, visst, men snyggare!

Här har väl inte somaren kommit direkt, men sol idag iaf. Så det blir en stund på altanen. Men snart får vi ju känna på din sommar också. Längtar!!! Krams!

2012-05-06 @ 13:46:44
Postat av: cc

Alltså. Ni är faktiskt VÄLDIGT lika (fast du är sniggareva, m-m-m!).

2012-05-09 @ 07:31:14
URL: http://lerenardsurlatable.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0