I ♥ NATURE

Tog mej en två och en halvtimme lång PW idag på morgonen. Planen var inte att vara ute så länge men när jag börjat gå uppåt och skulle vände hittade jag en ny naturstig som jag bara var tvungen att utforska lite närmre. Det var jag, ett gäng cyklister och några joggare. En och annan kvittrande fågel med för den delen, men ingen annan trafik. Rogivande och härlig start på långhelgen.
Det var så grymt vackert på höga höjder, grusväg, gröna träd (och kaktusar), och en massa färgglada blommor.
Jättekotte! Den får mej att tänka på den megakotten som mormor och morfar hade i Lyby: Är den fortfarande kvar där?
Jag älskar naturen.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ser fntastiskt vackert ut. Och härligt att det är mitt i stan.

Hur det är med Megakotten i Lyby vet jag inte, men jag vet vilken du menar ;-)

2012-05-27 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0