FIRST SWIM OF THE YEAR!

Dagens andra tripp till Barceloneta var med sällskap. Efter PW'n gick jag hem och tänkte luncha men det blev bara en morot. Istället bestämde jag med Anais att dra ner till Barceloneta igen och luncha på vägen. Sagt och gjort. Vi lunchade. Vi gick i solen. Vi strosade omkring längs playan. Vi la oss en sväng och njöt av solen. Vi premiäråt årets första glass. OCH JAG BADADE. Eller badade kanske är fel ord; jag tog ett dopp. Första doppet för året. Det var jag, och några barn. Sedan några brittiska killar men de gick bara i till midjan sen up. Vad kallar vi sånt? Chickens?! Jag menar: antingen går man i eller inte. Jag gick i. Doppade mej. Gick upp. Och poserade lite därimellan.
Bilderna kan var lite oskarpa och jag har lite lustiga poser, detta på grund av att Anais egentligen filmade så dessa bilder är printscreens från de filmklipp hon lyckades frambringa (ganska många that is).

Kommentarer
Postat av: Mammie

Vill oxå bada..... men inte här än..... Kanske hos dig snart. Vi får väl se.

Ser härligt somrigt ut iaf.

2012-05-02 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0