SOM ETT BREV PÅ POSTEN

Äntligen kom den! Min NY-guide som mamma skickat. Well, egentligen är det väl hennes och pappas eftersom de köpt den, men nu tillhör den mej. Jag älskar att få brev och paket from min mor, dom dyker upp ganska ofta och för det mesta vet jag om att jag ska få något (eftersom jag antagligen bett att få det skickat till Spanien).
Anyways, detta lilla paket var extra fint tycker jag, passade med svenska och amerikanska flaggor på!

Nu ska det rekas minsann, New York-guiden ska bli min nya kvällslektyr.

Kommentarer
Postat av: lissa

hehe tack men så pysslig är jag inte, klipper mest och syr för hand då jag inte har symaskin men ska stjäla mammas och då blir det mer=)



vad kul att ni åker snart, är så avis!!!=)

2012-03-13 @ 22:13:40
URL: http://chaison.blogg.se/
Postat av: Mammie

Visst var det ett fint brevpapper! Kommmer från mormor och morfar naturligtvis. Det kändes somett utmärkt tillfälle att använda det nu, eller hur?!

2012-03-15 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback