DAG24: Bild på mig och min(a) bästa vän(ner)

Man märker ganska väl när man inte bor hemma i samma stad längre vilka som verkligen är ens riktiga vänner. Såna vänner man jag avsluta ett samtal med för att ett på månader senare plocka upp precis där man slutade och allt är normalt. Sådana vänner ska man hålla i, och behålla. De är värdefulla.

Jag säger som Teresa, jag har inte bara en bästa vän utan flera. Lyckligt lottad är jag med så många fina människor i min omgiving. Här kommer några bilder, ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mej.
Speciellt under det senaste halvåret när jag varit nere och halvtomhalvt deprimerad har jag framförallt kännt stöd hos er. Ni har lyssnat på mej, orkat med mej när jag varit låg och behövt lite peppning. Och fast jag ibland är frånvarande i långa perioder vill jag att ni ska veta vad ni betyder för mej, jag älskar er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Lissa

Fina bilder och fin text! Dina bästa vänner är nog glada att ha dig i sina liv:) alla är nog det btw:):):)

2012-03-13 @ 21:54:12
URL: http://chaison.blogg.se/
Postat av: Carro

Alltid här. Det vet du. Dessutom på tok för länge sedan det skypades. Tänkte checka lite planer med dig - typ om det går att få till ett Barca-besök i sommar :)

2012-03-14 @ 21:46:37
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Teresa

<3<3<3

2012-03-15 @ 16:59:28
URL: http://chinni.blogg.se/
Postat av: Mammie

Du har verkligen ett gäng underbara vänner. Men så är du ju en härlig vän själv också.

"A fiend in need is a friend indeed" säger ordspråket. I Sverige säger man "I nöden prövas vännerna". Så sant!

Var rädd om er allihop och kom ihåg alla roliga saker ni gjort och alla härliga saker ni kommer att göra.

2012-03-15 @ 18:20:21
Postat av: lala

bästaste kajsa! lots of lots of love till dig. btw, är du i NY nu? hur har ni det?!?!

2012-03-16 @ 08:48:39
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback