DAG16: En bild på mig idag och vad jag hade på mig

En bild blev 4 bilder. The more the merrier.
En vit-halv-om-halv-igenomskinlig blus som jag hittat hemma hos farmor. Titta noga ser ni den tjusiga broderade fjädern på vänster sida, under axeln ovanför bröstet.
Matchar med mörkblå Levis 471 slim fit i stuprörsmodell, som faktiskt är långa nog åt mina ben. Köpta på en Levis outlet utanför Milano.
På fötterna syns ett par höga bruna H&M-boots med snörning. Otroligt sköna för att vara så höga.
På väg ut i solen i nya mörkblå VILA-jackan som inhandlades förra torsdagen på VILA-affären i Marieberg under min och Tinnas übertrevliga shoppingtripp till Öret. Läderväskan, igen ett fynd hemma hos farmor. Solbrillorna är mammas gamla skidglajor med gult glas och som man kan vika ihop och lägga i en liten ask. Supercoola!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Snacka om återvinning!

Eller är det vintage....... eller second hand......

Snyggt är det i alla fall.

2012-03-04 @ 21:23:48
Postat av: Lissa

Fint!!:)

2012-03-05 @ 20:39:39
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0