DAG 15: Typ av killar jag faller för

Alltså, ni som känner mej vet ju att jag har en drös med future husbands och de har minsann varierat på alla sätt. Så jag vet inte riktigt om jag har någon speciell norm jag utgår ifrån. Mina previous drömmän har varit/är:
- Zlatan
- Hugh Jackman (alltime favvo-snyggo-husband)
- Bode Miller
- Beckham
- Timo Räisänen
- Timbuktu
- Olly Murs
- Diego Forlán
- Bradley Cooper
- Oliver Thornton
- Bruno Mars
- Robbie Williams
- Mads Mikkelsen
- Zac Efron
- Colin Farrell
- Prins Carl-Philip
... och säkert en massa fler. Jag har gått igenom blogginläggen det senaste året och hittat the above. Det är ju en blanding av män; sportisar, musiker, skådisar... det betyder ju inte att jag min riktiga future husband måste vara atlet eller artistisk eller så. Men det vore ett plus! Jag tror att min drömman ska vara lång, gärna skandinav (eller med skandi-tänk), rolig (eller rolig som jag ser det, gärna med sjuk engelsk typ av humor), gärna trendig eller i alla fall ha lite koll, och väldigt gärna sportig. Åh, jag vill ha en äventyrare. Det vore perfekt. EN TRENDIG ÄVENTYRARE, ja, det vill jag. Det kom jag på nu.
Hugh...
För er som inte hänger med vad dag 15 är, jag följer nämligen en lista (se länk). Gör den du med!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, Du menar en som din gamle far.Det blir inte lätt att hitta. Have nice.

2012-03-02 @ 07:44:46
Postat av: Lissa

Hugh jackman mums;)

2012-03-02 @ 11:17:02
URL: http://chaison.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ugh vilken snygg Hugh!

För övrigt håller jag med om att det är en härlig blandning på din lista. Det måste kännas br för varje intresserad karl att du kan tänja på gränserna ganska så mycket.

Det viktigaste är ju ändå att du trivs och får det bra.

2012-03-04 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0