SVERIGE MAÑANA

JAAAAAAAA, jag aker hem imorgon. BARA en halv jobbdag kvar sen bar det av mot Svea Rike. Tack gud, jag orkar inte mer nu och langtar sa himla mycket efter allt och alla hemma. Jag ar nagot sa grymt taggad for hela vistelsen. Visst kommer det bli hektiskt med mycket att gora och mycket inplanerat men allt ar kul.

Har ar mitt preliminara schema:

Fredag 15/6: Lyfter fran Girona 16h25 med destination Karlstad
Fredag 15/6: Most likely utgang pa Harrys i Charley (tagga Erika, tagga Camilla, tagga Malinx2, tagga Carro + och era grabbs)
Lordag 16/6: Frukost med farmor & farfar
Lordag 16/6: Dejt med sightseeing och shopping i Orebro med Hajni
Lordag 16/6: Kvall - oppen for forslag; kanske lite hang med farmor & farfar igen
Sondag 17/6: Fodelsdagsfirande for mej, 11 dagar tidigt men battre tidigt and aldrig (eller hur ar det man sager?) :)
Mandag 18/6: Overraskningsdag planerad av my PIC Teresa. Tidig morgon och sen kvall och var ska antingen aka soderut eller norrut. Teresa vet vart vi ska. Mamma&pPappa vet. Farmor vet. Men inte jag. Intressant.
Tisdag 19/6: Klippning hos Jessica pa Pause pa morgonen. Hang med farmor & farfar efterat.
Tisdag 19/6: 18h00-taget fran Kristinehamn till Lillestrom for en liten pahalsning hos Linnea i Oslo
Onsdag 20/6: Hela dagen med min lovely Linnea
Torsdag 21/6: Morgontid med Linnea och antagligen besok pa bebisavdelningen (hon ar ju snart due att foda!)
Torsdag 21/6: 13h00-bussen fran Oslo S till Stromstad. Tinna hamtar upp for resa till Tjarno. Mamma&Pappa och resten avd jarnganget moter upp pa kvallen pa Tjarno.
Fredag 22/6: Midsommarfirande pa Tjarno
Lordag 23/6: Dejt med Camilla possibly i Stromstad, pa Tjarno eller Dafto? Kanske PW, lunch ellet varfor inte salta bad och krabbfiske?
Sondag 24/6: Mot Goteborg och flyg mot London.
Mandag 25/6: Massa/Workshop i Wembley Stadium. Hela dagen.
Tisdag 26/6: Jobb pa Londonkontoret innan avfard mot Heathrow och Barcelona pa eftermiddagen.
Onsdag 27/6: Mamma kommer till BCN
Torsdag 28/6: My birthday. Firas antagligen med Paella hos favorititalienaren och mojitos hos vara favoriter pa Rosa Negra.
Fredag 29/6: Ledig, mamma och jag aker till Lissabon i 4 dagar/3natter.

Som ni marker; inte en lugn stund men oh vad jag ser fram emot ALLT. Och då är man så här glad.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gumman det ska va gött å leva så passa på å njut så mycke du bara kan. Have nice

2012-06-15 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0