Nationaldagsoutfit

Ingen röd dag för hårt arbetande svenskar i utlandet idag inte. Men i bristen på nationaldagsfirande klädde jag i alla fall upp mig i gult och blått. Det är ju inte varje dag det är 6:e juni.

Jag har dock inte allt för mycket gult i min garderob så det fick bli en ljusgul body från Gina Tricot. Nedre delen fick bli en blå-vit randig H&M-kjol (tror jag att det är). Jag kallar den min Dorothy-från-trollkarlen-från-Oz-kjol. Den är lite kort så man får gå och dra i den och tänka sig för innan man börjer sig framåt, men den är tjusig (och tight som in i bomben) och har till och med en underkjol. Jag menar, hur många av dagens kjolar har det?
Naglarna matchade outfiten med ljusblått nagellack.

Vad tror vi, är detta den nya Sverigedräkten. Kommer vi se Silvia och Victoria i denna outfit nästa år?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Tjusigt värre, men knappast randig! Mer åt det rutiga hållet......

Självklart kommer Silvia att anamma denna outfit. Hon kommer att glänsa i den!

2012-06-14 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0