Some things to look forward to; summer has just started:

2 juni: Sommarparty pa terassen
15-24 juni: Sverigevistelse: Kga, Oslo, Stromstad, Tjarno och Goteborg
24-26 juni: Londonjobb
27 juni - 4 juli: Mamma pa Barcatripp
28 juni: Min fodelsedag
29 Juni - 2 Juli: Lissabon med Mammie

19-24 Juli: Kristin och Co pa tjej-weekend
28 Juli: Silvia´s 25-ars kalas
29 Juli - 6 Augusti: Mamma, Pappa, Bjorn & Cissi pa besok (ingen hemlis langre)
9-13 Augusti: Bex kommer till Barca fran London 
15 Augusti: Bank holiday (vi planerar party!)
16-19 Augusti: Jag drar till London for Javi's leaving do
25-29 Augusti: Malin och Carro drar hit fran Gbg
7-11 September: Milano och Monza's F1 race med gamle farsan (hojdpunkt!)
11-16 September: Farsan aker hem, jag aker vidare till Rom med kusin-Christian
19-21 Oktober: Jesus Christ Superstar i Sthlm med kusin, moster och mammie

That's all. So far. Might look hectic. It will be hectic. But fun, and I am sure more spontaneous plans will be added to the list as well.


Kommentarer
Postat av: Carro

jag är också i sthlm 19-21 oktober! fast jag ska på I <3 Musicals i Globen. Du får recensera Jesus sen - vill också se den!

2012-07-27 @ 08:39:54
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0