DET NYA FREDAGSMYSET

DET NYA FREDAGSMYSET: Snittar och plockmat, lite tapasstuk. Teresa och jag fixade och trixade i timmar innan hennes tjej-inflyttnings-middag i fredags. Jag som, utomlandssvensk, tycker att det är ett ständigt tjat om tacomys. Det verkar vara det viktigaste myset och maten i veckan som nästan varje svensk verkar anamma. Så, jag (världsvan som man än...) tipsade Teresa (eftersom jag hade lovat att hjälpa till) att förnya sig lite och plockmata lite. Det är ju bra när man är många för man kan variera och alla kan hittade något man gillar.
Här följer bilder på plockmaten och välkomstdrinken.
Efterrätten, en massa skivad frukt (jordgubbar, ananas, passionsfrukt, mango, honungsmelon, äpplen) och chokladfondue.
Teresa's diskmedels-shot-bål
Och vipps det nya fredagsmyset var invigt. Vad säger ni brudar, visst slår det tacomyset med hästlängder?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Mums!

Behöver man säga mer?

2012-03-04 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0