FÖRKÄRLEK TILL UTKLÄDNAD, JAG?

Jag har alltid älskat att klä ut mig. Alltid. Var sig det är kläder, peruker, accessoarer eller bara smink har jag tyckt att det är oerhört kul med olika förklädnader.
Det märks kanske, jag gick igenom lite bilder på det sociala mediet FB som jag var taggad i och insåg att det finns en hel drös bilder där jag är mer eller mindre utklädd. Här följer ett axplock:




Bilderna är tagna vid olika tillfällen såsom Jaume's cross-dressing-party, Mexican Housepartyt hos Melanie, Specialeventet/teambuildingen med Axis, PutteiParkenförfest hos Erika, Halloweenfirande i Oslo, Lucia och julkortsfotografering på Allfarthing, julfest i Dublin, jobbparty på Hard Rock Cafe Park Lane, Alejandras superhero-leaving do, på Britneykoncert, på Ibiza, i Thailand, i Egypten, i London.

Good times, good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0