CLOSET CLEAN and PRICE TAGS



Rensade min garderob nu på förmiddan eftersom det såg ut som ett bombnedslag där inne.
Nu hänger alla klänningar, kjolar, skjortor och tunikor på galgar igen, t-shirts, toppar och linnen ligger prydligt ihopvikta, skorna är snyggt uppslällda eller inlagda i skogarderoben. Väskor och skärp, vantar och halsdukar ligger fortfarande lite undanstoppat dels för att jag behöver fler lådor och fack, men också för att det inte är kallt nog än för vantar.

Jag har sjukt mycket kläder, och insåg att jag bara köper mer och mer. Min garderob börjar likna Miss Teresa Cheh's eftersom jag har väldigt många items med prislappar still on. Vilket betyder att jag inte använt dem än. Sånt hittar man jämt hos Cheh men inte så ofta hos mej. Betyder det att jag börjar bli en shop-o-holic, igen?

Hoppa det! Jag älskar valmöjligheter! Kanske ska skaffa en walk-in-closet och sortera efter färg? Hmm, tåls att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0