LISTAN - DAY BY DAY

Teresa har börjat med en lista. Den går ut på att man under 29 dagar (behöver inte vara 29 dagar i rad, utan under 29 dagar som man känner för) skiver någonting om sig själv. Här följer de olika teman och områden man ska behandla under dessa 29 (i mitt fall osammanhängande dagar):

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – Min familj.

Dag 3 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 4 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 5 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 7 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 8 – Min favorit film.

Dag 9 – Innehållet i min väska.

Dag 10 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 11 – Min favorit årstid och varför.

Dag 12 – Mitt drömbröllop.

Dag 13 – En låt som får mig att gråta och en låt som får mig att må bra.

Dag 14 – Vad jag åt idag.

Dag 15 – Typ av killar jag faller för.

Dag 16 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 18 – Min favorithögtid.

Dag 19 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 20 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 21 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 22 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 24 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 25 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 26 – En plats jag vill besöka.

Dag 27 – Någonting jag ångrar.

Dag 28 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 29 – Vad jag ville bli när jag blev stor.

Åh, jag älskar listor! Gör den du med, please, för förutom att jag älskar att göra listor så älskara jag att läsa andras också... väntar med spänning på mina (ego, jag vet) och er andras svar...

Kommentarer
Postat av: mammie

Kul grej! Ser fram emot att få läsa dessa dagar, liksom alla andra dagar också. Kanske man skulle kopiera den här listan och maila sina svar till dig. Vad tror du om det?

2011-11-29 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0