GRANDFATHER'S DAY

En till man i mitt liv som bör uppmärksammas idag är ju såklart min farfar.

Karl-Erik Berggren



Tänk vilken underbar farfar jag har som även han stämmer in på de påståenden om min far nedan. Inte så konstigt kanske när dom är närmaste släkt.

Kommer du ihåg farfar när vi satt i båten någonstans ute på havet och Erik och jag sjöng: 'Vad ska vi göra?' och du fyllde i med 'Fråga han däruppe' och pekade mot himlen?, som vi skrattade allihopa.

Eller när vi pratar engelska? 'Yes, yes, under the table!'

Eller när vi körde två, tre varv i McDonalds mc-driven för att vi inte visste vartvi skulle stanna.

Det var tider det!

Jag saknar dej farfar, men snart så syns vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0