SORRY YOU'RE LEAVING

Steg in på kontoret imorse och såg två skyltar like the one below. Sorry you are leaving, den andra sitter på mitt skrivbord. Jag blev rörd, jag har ju trots allt hela veckan kvar att jobba.



Sen, på lunchen, ringde de från receptionen - jag hade en delivery som jag bara var 'tvungen' att hämta at once.


Det var en blombukett från mina lovely danska clients, som önskade lycka till i framtiden.

Jag blev alldeles tårögd, det kommer inte bli en lätt vecka detta. Emotional är bara förnamnet.

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, ta åt dig av allt beröm, det har du jobbat hårt för. Have nive

2011-03-14 @ 21:00:46
Postat av: mammie

Det är ett gott tecken att det känns! Det är också härligt att folk kan visa sin uppskattning. Du har jobbat hårt och länge, och du är toppenbra på det du gör. Det vet du ju, men ändå kul att omgivningen visar att de fattar det. Nu väntar nya utmaningar och fler människor får möjlighet att träffa på dig och dina kunskaper. GO FOR IT!

2011-03-14 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0