SISTA RYCKET before LEAVING

Bags are packed.

Room is cleaned.

Fridge is empty.

Taxi for Saturday is booked.

One more day. En arbetsdag kvar i London. Det känns... jag vet inte hur faktiskt. Konstigt, ledsamt men ändå exciting. Spännande med nya äventyr som väntar, härligt med lite ledighet men samtidigt sorgligt med tankte på att jag lämnar min trygga tillvaro. En tillvaro som varit mitt hem, mitt liv i drygt fem år. Jag kommer ha en känslosam dag imorgon.

Jag vet det redan nu.

Jag kommer gråta, jag vet det, jag kommer vara ledsen för jag tjuter för minsta lilla sak numera.

Jag stänger ett kapitel, men öppnar även ett nytt.

Tack alla som gjort min Londonvistelse till en oförglömlig sådan! Det har gått upp och ned, i perioder har jag vart lycklig, andra gånger mindre lycklig. Men så är det väl i livet, eller?

Nu är jag lycklig. Ville bara säga att jag gör slut med London med flaggan i topp.

Och på tal om flagga, vår Sverige-flagga som jag tog med hit for dryga fem år sedan, som sedan Kristin tog över när jag åkter till Sydamerika och som jag fick tillbaka när hon åkte till OZ, är nu överlämnad till Kristin igen. Vi har kommit på att den flaggan ska stanna i London no matter what. Så, när hon bestämmer sig för att dra, ja då får väl jag flytta hit igen då!


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Gomöra gumman, det kommer säkert att bli i tuff dag idag men det är så det ska va när man bryter upp och går vidare. Du får ta med dig allt det braiga och dra nytta av det i Spannien. DEt ska bli gött att få hem dig ett tag igen. Kristin får väl bära upp de svenska färgerna så länge hon är kvar. Have nice o välkommen hem

2011-03-18 @ 07:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0