Träningsfreak, welcome back!

Nu har jag ANTLIGEN kommit igang med traningen igen. Efter veckor av forklyning med snor, hosta, huvudvark och halsont har jag inte kunnat trana pa nastan 3 urlanga veckor. For ett traningsfreak som mej, som kor 4-5 pass (om inte mer) i veckan har detta varit kampigt. MEN, nu, NU JAVLAR, nu ar jag tillbaka och kor stenhart.

Igar vart det 72 mins running och da ser man ut sa har efterat. Svettig (kolla magen!) och rod, och med UFO-ogon!


OCH GISSA OM MAN HAR TRANINGSVARK IDAG?

De nya gympapjucksen fungerar utmarkt efter tva lopningar, en cykling, och en crosstraining. Kanner pa mej att de kommer bli kanon och jag kommer springa mil med dessa, bra investering dar Kajsa!

Men nu maste jag inhandla svettarmband, handledsskydd och hjalm - sa jag kan ut och roller-blade-a, som varenda kotte gor har nere.

Variation i traningen ar bast!

Kommentarer
Postat av: Carro

skönt att du e frisk nu.

jag och min hosta firar 6veckor idag. grattis till oss. men är i princip bra nu...så jag har börjat lite lugnt med träningen också. underbart och massa träningsvärk!

2011-07-21 @ 18:40:54
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0