MYCKET NU

Jag har ju vart ivag och flangt runt 4 helger i rad, forst var det London, sen var det Sverige pa midsommar, tillbaks till BCN, sen Sverige igen for en hel vecka och vidare tillbaka till Barca.

Mycket flyg, manga tider, mycket resande. Det har vart otroligt kul men sjalva resandet ar uttrottande i sig, sa nu har jag tankt att stanna har, i alla fall i nagra helger framover.

Har foljer nagra highlights i mitt schema:

22-24 JULY
– Jess och Rebekah (2 av mina flatmates fran Keith Grove) kommer pa besok for party.


28 JULY–1 AUG
– Linnea & Oyvind kommer och halsar pa!

Foljt av en ledig helg, innan jag drar hem:

12-15 AUG - Karlskoga, med flyg till Karlstad (woop!?). Vi har namligen bank holiday pa mandagen den 15:e och varfor inte passa pa med en langhelg i mitt lovely Sverige, som jag saknar sa.

24-28 AUG - Familjen pa besok i Barca, med farmors 80-arsfirande som hojdpunkt.

Bra att ha massor att de fram emot, da gar tiden fort. Och det vill jag att den ska gora.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0