URINVÆGSINFEKTION

(Jag ær i Norge, therefore the norwegian letters.)

Igår natt, eller natten mellan torsdag och fredag kunde jag inte sova mycket alls, reason being - jag var konstant kissnødig. Tænkte inte så mycket på det då, utan først på morron nær jag skulle upp till jobbet hade jag fruktansvært ont i magen. Jag brukar vanligtvis gå till jobbet, men orkade inte (dessutom var jag kissnødig) så jag tog bussen. Væl inne på kontoret ringde jag en doktor, en svensk en, och berættade om mina sympton. Hon sa att det læt som en urinvægsinfektion. Jahopp, jættelægligt med en Oslotripp och fødelsedagskalas inplanerat.

Anyhow, jag rådgjorde lite med mamma via SKype och æven med Kristin nær hon kom in, hon menade på att det inte var något att vara orolig før och gick till Boots och køpte lite sachets med pulver som ska drickas 3 gånger om dagen. Det gjorde genast verkan och jag kænner mej lite bættre, fast nu i natt har jag haft magont men den konstanta kissnødigheten har førsvunnit. Let's hope it says this way. Peppar peppar.

Jag kanske vågar mej på ett glas vin eller två, i alla fall?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0