NEWSLETTER DELUXE

Jag är sedan lite mer än ett år tillbaka delaktig i vårt nyhetsbrev som kommer en gång i månaden. Ibland oftare, om vi har något viktigt att påpeka. Det är kul att få en inblick i marknadsföringen i företaget och eftersom design, marketing och sales alltid varit något som intresserat mej ser jag det som en stor utmaning men även ett sätt att få vara med att påverka. Mitt mål är att vara delaktigt i allt, kunna allt - det kommer ta tid, men jag är av den åsikten att ju mer man kan och vet desto bättre jobb gör man.

I förrförra veckan skickade vi ut ett utskick med rubriken 'Enjoy the summer with us'. Tanken var att alla vår clients skulle få upp ögonen för vår Barcelona-baserade european-avdelning (som jag för övrigt basar över). Bilden i utskicket ser ni nedan, en professionell tagen bild på helt random people. Tjusigt eller hur?



...men inte lika tjusigt som denna! Efter afterworken i torsdags skapades denna kreation, som jag utan tvekan skulle skicka ut till alla under rubriken 'Meet the staff'!

Vem skulle inte boka hotell och services genom oss, så säg? Va? Och speciellt, genom hon den blonda, långa, brunbrända (ich bin ego, I know!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0