Hej o tack, godnatt!

Det är inte min dag idag.

Lyckades med konststycket att tappa äggförpackningen i golvet. 8 utav 10 ägg till spillo och ett otroligt kläddigt äggulegolv senare råkar jag tappa mjölkpaketet på samma ställe (halva innehållet hinner rinna ut innan jag reagerar). Då hör till saken att jag spenderat 10 minuter med att torka upp äggsörjan. Det var bara att ge sig på't igen, att skura köksgolv alltså.

Efter det, som om det inte vore nog, slant isbitshållaren ur min hand och 10-15 isbitar som jag skulle ha i min dricka gick i tusen bitar, på, just det, det förbannade köksgolvet.

Jag går och lägger mej innan något annat sker, klumpeduns-Kajsa behöver nog lite sömn.

Buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0