NOTHING - NADA - NIENTE - INGENTING HAPPENS

Det händer väldigt lite, med betoning på LITE, i Sverige. Vecka 2's highlights har varit:

- röj och iordningställande av våra miljoner böcker i vardagsrummet
- att jag får köra på farsans gymkort nu när han är skadad och det har jag utnyttjat 5 gånger på 6 dagar... so far
- ishuggande på garageuppfarten
- lunchande med le ladies och lunchande på Jack
- powerwalks med t-rex and camela
- förstörande av kråkboet i cypressen på uppfarten
- att pappa fyllde i en blankett stating att han var gravid
- mammas spenatlasagne
- passport-förnyandet hos polisen
- att Färjestad gått till SM-final i ishockey

Vecka 2's mindre highlights har varit:
- äckel-lukten i Örebro
- min garderob som fortfarande behöver rensas
- att jag inte kan se på TV i mitt rum för all bråte som ska rensas
- det har snöat 3 gånger och är halt överallt
- korvkokandet till farsan som fick mej att inse hur mycket jag saknar korv
- kass Eddie Meduza dokumentär på TV som farsan envisades att kika på, och Tinna tyckte om musiken... det gjorde inte mamma och jag. "Pappa, det här är inte kult, det är kasst!"

Här är lite bilder från veckan:


Mitt messy room, där kläderna skymmer TV'n.

Erik i full färd att kraja kråkbo, eller var det ett skatbo?


Jag sopar efter Erik, plus att jag hackar is.

Anyway, som ni märker händer det inte mycket. Och till och med i Karlskoga Tidning upptäcker man att det inte sker så mycket värt att skriva om, kolla in en nyhet i veckan: Höbal på vift (?!)



Tur att vi har Teresas och Camillas 25-års party nästa lördag och en Thailandtripp att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Eddie Meduza=kultur

2011-04-03 @ 11:18:20
Postat av: Mammie

Eddie Meduza = no more = sant

2011-04-04 @ 22:11:15
Postat av: Teresa

Det där var mitt fågelbo ju.. =(

2011-04-08 @ 10:06:30
URL: http://chinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0