Wembley

Fredagen bjöd på en fulldagsworkshop på Wembley Stadium, efter många möten och mycket diskussion fick vi en gratistur på Wemblet Stadium. Allt skulle ses, omklädningsrum, pitch, boxes, press-rum, lounches etc.

Vi fick t o m lina up, skaka hand och gå in på arenan så som spelarna gör innan matchstart. Och när portarna öppnandes slog de på ljud som om det var 90-tusen som klappade händerna och tjoade i publiken. Mäktigt!

Lite bilder:




Min chef Isaac tog den sista och det är därför det är en annan snubbe i vägen... what can you do?

Vi blev avsläppta i en av resturangerna, för drinks reception och table football competition. Eftersom Isaac drog hem hade jag inget lag, men Kajsa's got the talant och fixade in sig i ett. Vi vann inte, eller jo, vi vann 3 av 4 och förlorade på aggregate, målskillnad. Jag fick 2 gula kort men blev inte sent off, tur va?

Sen spårade det ur, lite.

Vi rog in till Soho, jag och mina nya football-vänner som actually spöade mitt lag, well, anyway. Vi hamnade på en philippines restu och käkade milky fish och drack red horse sent på kvällen. Sen blev det utgång, på något ställe i soho, callled Zembrano, Zerano eller eller något sånt tror jag.

Lång natt, hemma på Adeney halv 5 am efter en taxiresa med en wailande smörsjungade taxichaufför, precis vad man önskar då, eller vad?


Kommentarer
Postat av: Mammie

Du gör så mycket kul grejer! Det är tur att du är ung och stark! hmm

2010-11-07 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0