SNYGGAST

Får man vara EGO? Ja, det får man. Nu när allt är på topp, då får man väl vara lite ego?

Jag var snygg igår, eller jag kände mej i alla fall som den snyggaste och det är viktigast. Med en nyinköpt outfit, snyggsmikad och longest legs ever - according to my boss; where did you get those from? Öhhh, från min mamma kanske? - så kände jag mej outstanding.

Och eftersom jag har tillåtit mej själv att vara ego, så jag har såklart fotat lite, eller bett folk fota. Såklart.






Bara klicka på de små bilderna så blir de större.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du var verkligen snygg! Du ÄR verkligen snygg! Både på insidan och utsidan. Kan inte begripa att vi lyckat så fenomenalt bra.........

2010-05-15 @ 20:13:46
Postat av: teresa

vvad är det du visar på sista bilden... världens nsyggast skor.. lr världens oskönaste skor hahahha

saknar dig puss

2010-05-16 @ 23:18:38
Postat av: teresa

klart man får vara ego.. är man snygg så får man, man får även vara ego om man inte är snygg. du är klart snyggast

2010-05-16 @ 23:21:05
Postat av: Kajsa

Världens snyggaste skor indeed, och de är SKÖNA T-rex! Tack för dem, för du vill väl inte ha dem tillbaka va?! ;P

2010-05-16 @ 23:33:44
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0