Scandinavia calling!

Åker till Köbenhavn tonight! Vidare till Kaarup och Holstebro imorgon för lite möten, åter back to Köbenhamn för connection till Helsingfors... och så vidare!

Håller på att packar om för fullt, tog ner storväskan från köksskåpet, för jag ska ju flyga med SAS. SAS = incheckat baggage. Jag packade väskan full, vad händer inte då? Jo, den går inte att stänga, knäppet är paj. Kaputt.

Vad gör man? Jag försökte tejpa, men den fragile-tejpen jag har fäster inte. Tur är kanske det för om väskan går sönder på flygplasten kan de vägra att checka in den, och hur kul är det?

Mitt issue är nu att jag ingen annan stor väska. Så, jag har fått ompacka allt i två trolleys. En får checkas in och den andra som handbaggage. Inte ideal men what to do? Det är bloody bank holiday idag och affärerna nere i köpcentret är stängda och I'm running out of time, klockan 4 ska jag befinna mej på Heathrow, så detta får gå.

Nu är jag bara litt orolig att jag missat något i allt stohej. Äsch, får väl köpa mej om jag saknar nöe.

Dags för sminkning, målning av naglar och lunch.

So long!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Har man bara de tre P:na, pass, pengar och piljett, så klarar men sig långt. Have nice in Scandinavia!

2010-05-04 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0