OSLO BABY - PART FOUR - Linnéas Möhippa - UTGÅNG

Möhippan slutade med utgång, selvfølgelig. På tbanan in till city mådde Miss B lite kasst due to för mycket vin och för starkt snus, men efter en flaska vatten var man med på banan igen.




Lite illamående, syns det? Snus inne, syns det?



Vi hamnade på TGI FRIDAY på Karl Johann, och det var en höjdare med plenty of kul folk och kul musik.



Ytterligare en oppgave, laga drinkar i baren. Mojito tror jag bestämt, se på den inlevelsen på Miss Granfält.




Lycklig brud med gamla och nya bekantskaper.



Hitta Linnéa, hon finns någonstans bakom oss andra...



Checka in minen på Miss B, här vankas det Truth or Dare som blev bara Dare.




Group hug!




Jag och Finland.

Obervera att jag varit mer verksam med kameran här. Pluspoäng para mi. Score.

Efter allt som varit tidiagre i år så behövde jag en sån här helg, detta var bästaste kvällen på jag vet inte hur länge. Kanske sen utgången i Göteborg i vintras, men jag är ledsen att säga:

Göteborg you're out, Oslo you're in. So in.

Tack allesammans for making this such a fantastic day, Linnéa hoppas du hade lika kul eller even more kul som jag. Jag vill göra om det igen.

I will be back soon.

Kommentarer
Postat av: Lise Mette

Takk for en kjempefin dag og kveld! Hadde det så gøy! Fine bilder! Tok bare noen få på kvelden jeg, får vel legge de ut på facebook etterhvert :)



Håper turen tilbake til London gikk bra!



Klem Lise Mette

2010-05-11 @ 20:53:07
URL: http://mettakii.blogspot.com
Postat av: carro

ser ju ut som ni haft GÖRSKÖJ. :) men vad menar du med att gbg är ute!!?!?!?!? fy dig. otrogen mot min vackra stad.

2010-05-11 @ 21:59:34
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Götet är alltid Götet, men Oslo kan ju vara fint det med. Kanske fanns det något extra fint att vila ögonen på????

Ni är så fina på bilderna. Verkligen "Det vackra folket". Härligt att ni hade det så kul!

2010-05-11 @ 22:32:10
Postat av: Kajsa

Ja, men Götet har fått andra vibbar nu.. I still like it, for sure... men jag förknippar det nog mycket med you know who, så Oslo känns so much fräschare!



Lovar dock att komma på besök snart, måste till Liseberg ju!

2010-05-12 @ 21:51:40
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0