TRÄNINGSVÄRK!

Jag har trots ond fot gått till gymmet nu, både lördag och söndag. Jag har varit lätt frustrerad över att inte göra något så jag tänkte att jag i alla fall skulle försöka mej på lite lätt träning. Något som inte belastar vänsterfoten så mycket. Mitt idealval var en yogaklass, men jag kom försent och den hade redan kört igång så det fick bli egenhändig träning.

Lite rostig och seg start men sen, som det gick. Energin flödade, jag lyckades med en massa spring, cykling, rodd och armlyft. Foten är fortfarande ond, men vem bryr sig längre? Idag värker kroppen överallt, fast det är väl ett bevis på att man kört hårt eller?

Jag är sålt över mig själv, att jag trots limited access till walking och träning lyckats hålla konditionen i trim i dessa dryga två månader (!) med ont.

Nu ska jag inte köra allt för hårt, men träningslusten är tillbaka. Och det känns very very good!

Mer träningsvärk please!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Sålt????? Stolt!!!! Ta det försiktigt bara!

2010-03-29 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0