World Cup!

Åh, I love the fact att fotbolls-VM har börjat. Det är sån underbar stämmning här i London. I och med att det bor så mycket utlänningar här blir matcherna mer intressanta och gravallvarliga. Överallt hänger det flaggor och folk bär nationst-shirts (även myself - fast vi inte är med måste man ju supporta sitt land, vi värmer upp inför nästa VM, eller hur?!).

Jag hejar på Italien. Och Argentina. Och Danmark. Inte England, men USA. Och nu också Uruguay.

Bäst med fotbollsVM är dock spelarna, so many good looking ones, ja och en del not so good looking också men vi bortser från dem. Min goda vän Evelina borta i Oslo kör med något som heter 'veckans babe'. Det börjar jag med nu också, men det ska kallas 'veckans babe world cup edition'. Först ut blir min nya favvo - och kanske blivande husband (för vilken gång i ordningen?!), anyway.

Fotbolls-VM, vecka 1, babe numero uno:

DIEGO FORLÁN (URUGUAY)


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman. Gift dig med Diego Forlan så blir du en riktig lyxhustru och förhoppningsvis får du se mycket bra fotboll från spanska liga. Här är det en regning fredag som vanligt, det är inte såmycket att göra åt. Have nice och hälsa Kristin, så hoppas vi att hon blir bättre.

2010-06-18 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0