FUTURE Husband... igen!

Jag vet, om man kollar igenom alla mina inlägg så skriver jag alltid om future husbands, är det inte Timo Räisänen, så är det Olly från X-factor, Björn Gustavsson eller Mads Mikkelsen... men they are over and done with. Nu gäller Lars Vaular, min nya 'man'. Norsk rapper som jag (och Anders nu också - för jag har tvingat honom att lyssna) lyssnar och shake-ar till enormt.

Detta är bra gym-musik och dans-musik!





'Solbriller på' och 'Rett opp og ned' is the shit! Solbriller är egenligen bättre men den andra har bättre video. Eller neeei, båda är coola videos.

Kommentarer
Postat av: Mammie

När blev rap en höjdare????? men kul kanske........

Tänk att du har så många ex redan!

2010-06-07 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0