yesterday night!

Fick en tysk flagga påklistrad, vilket gjorde att jag sågs som 'tysk' hela kvällen och natten. Inte kul då jag i smyg hejade på Argentina.





Träffade på lite spanjorer som inte diggade min tyska flagga så den blev överstruken med en kajalpenna och hux flux love-ade jag spain.

Spanjorerna hux flux love-ar Sverige, jag undrar vem som skrev det?! De ser nöjda ut eller hur?



Mötte en 'black eyed pead Will.I.Am' -lookie på dansgolvet.



Kul kväll, kom hem klockan 4 och då började det bli ljust, var lite fyllesjuk och sov till klockan 6, lyckades somna om till 9. 5 timmar sömn är inte illa!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Liten kappvändare kanske...? Åtminstone när det gäller VM i fotboll. Men nu kan man väl glädjas med spanjorerna en stund, så får vi se hur länge det varar.

2010-07-07 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0