PEPP pepp PEPP pepp

Nu är jag pepp.

Imorrn börjar februari, vilket betyder nya arbetsuppgifer eller ja, mer ansvar är väl mer riktigt. Kommer börja dagen med en massa möten om hur vi ska sköta gruppavdelningen framöver, lite re-structing är på plats minsann, och jag ska vara med och bestämma. Yes yes yes!

Sen jobbar jag bara 4,5 dag den kommande veckan. Gött!

Sen blir det Göteborg för hela slanten, åker dit på fredagkväll.

Förhoppningsvis vidare till solen på lördan, eller varför inte fjällen? Eller kanske Skåne? Eller kvar i Göteborg... jag brukar vilja ha kontoll och veta vad jag ska göra men just nu kvittar det, det spelar verkligen ingen roll vart vi hamnar och vad vi gör. Jag ska vara ledig i 9 hela dagar, i sträck, och få träffa Rob och det ska bli så skönt, mysigt, underbart vad det än blir. Det kan jag hoppa upp occh sätta mej på.

Ha, jag är back on track och pepp igen.

Kajsa, welcome back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0