music of 2009

2009 års mest spelade låtar i min mp3:

Killers - Human
Medina & Tomas Helmig - 100 dage
Muse - Uprising
Lily Allen - Not fair
Chipmunk - Diamond rings
Veronica Maggio - 17 år
J.L.S - Beat again
Lady GAGA - Pokerface
Florence & the Machine - You've got the love
Erik Hassle - Don't bring flowers
Black Eyed Peas - Boom boom boom
Robyn & Röyksopp - I'm in love with a robot
Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning
U2 - No line on the horizon
Swingfly - Touch & Go
Arisa - Sincerita

Jag har ju såklart lyssnat på en massa mer och alla the above kanske jag inte lyssnar på nu, men dessa är nog de som legat längst på mp3'n min i år. Eller fförlåt, förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0