Inter-Milan

Yes, jag sitter med TV'n på och den visar Milano-derbyt Inter vs Milan. Det ni! Kajsa - fotbollsfantasten förvånar, erkänn!?

Som gammalt Inter-fan så sittar man och hejar lite extra på just Inter. Zlatan spelar ju inte där längre, which is a shame, men jag är in-nött med alla andra spelare (Maicon, Cesar, Materazzi, Balotelli, Javier Zanetti, Cambiasso, och min favvo Cruz (fast är han med nu undrar jag?!)) och så har jag faktiskt sett Inter spela live på San Siro (mot Roma) och mot Torino i Turin, så jag tycker att jag har all anledning att fortsätta heja på Inter, även om Zlatan är borta. Dessutom spelar Beckham i Milan och jag tror han är den mest irriterande fotbollsspelaren på denna jord, vilket gör att supporten för Internazionale växer.

Forza Inter
med andra ord!

Update1: Inter leder med 1-0 so far!

Update2: Cruz spelar inte längre i Inter.. han har bytt till Lazio! Hmm, jag kanske får tänka om... ny Inter-favorit: Javier Zanetti! (Fast Cruz är min favvo i Lazio then!)



Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, vad imponerad jag blir, en söndag framför tv:n och tittar på ett klassiskt Milano derby, kan det bli mycket bättre och rätt lag vann, gött. Vi får väl ta oss till Spanien och kolla in vår Zlatan, det skulle vara toppen. Nu är det måndag morgon och 10 grader kallt, det räcker nu, de har lovat mer snö och ännu kallare senare i veckan, jag hoppas de har fel. Have nice så hörs vi

2010-01-25 @ 08:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0